قوانین و مقررات سایت
باسلام و آرزوی بهترینها برای شما هموطن عزیز؛
لطفاً پیش از ثبت سفارش، موارد زیر را با دقت مطالعه نمایید. از اینکه با نویسا همراه هستید،به خود می بالیم و تمام سعی خود را در جهت برآورده کردن خواسته های مشتریان عزیز به کار می گیریم.
الف. زمان و نحوه ارسال کالا
تمامی سفارشات پس از خرید و ارسال کد تأییدیه مبنی بر ثبت خرید، یک یا دو روز کاری با پست پیشتاز به آدرس درج شده توسط مشتری، ارسال خواهد شد. کدرهگیری مرسوله با پیامک اطلاع رسانی خواهد شد که می توانید با مراجعه به سایت شرکت پست به آدرس https://tracking.post.ir مرسوله خود را پیگیری کنید.
نکته مهم: مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نمایند.
ب. نحوه پرداخت وجه
مشتری هنگام ثبت سفارش، هزینه های مربوطه را از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی می پردازد. در صورتی که به هر دلیل، مشتری نتواند پرداخت اینترنتی انجام دهد، می تواند از طریق بخش «تماس با نویسا» و یا به صورت تماس تلفنی یا از طریق واتساپ با مدیر فروش سایت در ارتباط باشد تا هزینه های جاری را از طریق کارت به کارت انجام دهد. در این صورت، ثبت سفارش و پرداخت اینترنتی توسط مدیر سایت برای فروشنده انجام می گیرد.
ج. پشتیبانی و خدمات پس از فروش و روند مرجوع نمودن کالا
محصولات فروشگاه اینترنتی نویسا ۷ روز ضمانت بازگشت کالا دارد. مشتریان عزیز می توانند با خیال آسوده خرید خود را انجام دهند. در صورت عدم رضایت از محصول دریافتی، با هماهنگی قبلی، تأکید می گردد با هماهنگی قبلی با مدیر فروش سایت، خریدار می تواند محصول دریافتی را به آدرس فروشگاه ارسال کند. بعد از دریافت بسته پستی توسط فروشگاه اینترنتی نویسا و اطمینان از عدم استفاده از کالا، نسبت به عودت وجه پرداختی اقدام خواهد شد. بدیهی است در صورت آسیب رسیدن به کالا و استفاده از آن و یا سپری شدن بیش از هفت روز، ضمانت برگشت از بین خواهد رفت.
د. روند استرداد وجه
در صورتی که خریدار قبل از ارسال کالا از خرید خود پشیمان شود، می تواند از طریق بخش «تماس با نویسا» و یا از راه ارسال پیام در واتساپ و همچنین تماس تلفنی، نسبت به لغو خرید اقدام نماید. در این صورت، در کمترین زمان ممکن، وجه به حساب خریدار واریز خواهد شد. پس از ارسال کالا، لغو سفارش امکان پذیر نمی باشد. در این صورت خریدار باید بعد از دریافت کالا نسبت به مرجوع نمودن آن اقدام نماید. مراحل مرجوع نمودن کالا در بخش بالا توضیح داده شده است.
ه. نحوه حفظ حریم شخصی خریدار
سایت اینترنتی نویسا با احترام برای حریم شخصی و خصوصی کاربران خود، برای خرید، ثبت نظر و یا استفاده از برخی امکانات سایت، اطلاعاتی را از کاربران خواهد خواست تا بتواند خدماتی امن و مطمئن به آنها ارائه دهد. همچنین برای پردازش و ارسال کالای خریداری شده مشتریان، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تماس و ایمیل مورد نیاز است که ممکن است جهت هماهنگی ارسال و یا تایید آنها، نویسا نسبت به اعتبارسنجی آن اقدام کند. به دلیل قانونی بودن تمام فعالیت های نویسا مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران، این سایت فروشگاهی سعی دارد اطلاعات کاربران محفوظ بماند.
نویسا دارای نماد اعتماد و گواهینامه ssl می باشد و به همین خاطر به جای http با https آغاز می شود و این گواهینامه یک تکنولوژی امنیتی است و ارتباط کاربر با سرور را ایمنتر میکند. در واقع این ایمنسازی از طریق رمزنگاری اطلاعات ارسالی صورت میگیرد و اجازه حمله سایبری توسط هکرها را نمی دهد. در واقع نویسا هیچگونه دخل و تصرفی در اطلاعات بانکی کاربر ندارد و قادر به رصد و ذخیره اطلاعات بانکی وی نمی باشد و این یعنی خریدی امن و مطمئن.
بنابراین، نویسا تمام تلاش خود را می کند تا تجربه خریدی لذت بخش را برای شما فراهم نماید و حفاظت و نگهداری اطلاعات شخصی کاربران را وظیفه ذاتی خود می داند. در این راستا، فروشگاه نویسا ارائه و ارسال هیچگونه اطلاعات اضافی دیگری در خصوص حساب یا کارت بانکی و یا اطلاعات حساس و امنیتی شخصی از کاربر را، درخواست نخواهد کرد.
و. نحوه ثبت شکایت مصرف کنندگان
سایت دارای اینماد است. پس از کلیک روی لوگوی اینماد در پایین صفحه سایت، به صفحه ای هدایت خواهید شد که در آن تاریخ اعتبارنامه نماد مشخص است و نام صاحب امتیاز شخص حقیقی یا حقوقی که نماد را گرفته نیز ذکر شده است. از بخش ثبت شکایت مشتری، می توانید این کار را انجام دهید. همچنین می توانید به سایت رسمی اینماد مراجعه نموده و روی بخش شکایت از کسب و کار کلیک کرده و نسبت به ثبت شکایت اقدام نمایید. نویسا نسبت به مشتریان خود وفادار بوده و دغدغه های آنان را درنظر دارد.